Lucia

I dag är det lucia. Så mysig dag. I dag har jag jobbat på skola så jag har haft turen och få se ett riktigt söt luciatåg. Barnen är så duktiga. Resten av dagen såg jag tomtar, tärnor och lucior om vartannat. Mysigt:)
Så klart har jag också fått mumsa luciafika både med barnen och på rasten i personalrummet. Vilken tur:) va.
Tog en snabb bild från personalrummet.


Det har varit en riktig mysig dag, som lucia ska vara. Vi har pysslat och sett Sunes jul. Faktist min favoritkalender, den är så himla rolig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så mysigt med Lucia. Har du varit Lucia någon gång?

2010-12-14 @ 15:28:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Eva

Nä tyvärr. Bara på dagis:) Sj då?

2010-12-15 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0