JULETID

Vad irriterad jag blev på datorn igår. Skrev samma inlägg tre gånger men det hakade upp sig varje gång. Så jag gav upp. I dag har jag bytt till bärbara istället:)

Snart helg, härligt. Denna vecka har gått så fort men det är nog för att jag drömt mig bort och njutitav de fina och roliga minnena från helgen:) De var härliga tider:)

I dag har jag jobbat på två jobb. Vanligt dagjobb och ett utav mina extra jobb så jag känner mig ganska duktig:) Tyvärr är det samma imorgon fast med ett utav de andra extra jobben. Trivs jätte bra men på en fredagkväll är väl inget jobb må det än må vara roligt eller hur. Men tänkte nog inhandla lite glögg och tilltugg och mysa i soffan efter alla skift:) Drack ett så gott glögg i helgen så nu blev jag lite sugen. Jag har ju också julpyntat färdigt i dag så att sitta i soffan och njuta av julstämningen vore skönt. Soft. Soft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0