GOD JUL

Ja nu är julen slut. Den gick så fort men så var den också så kort i år:( Så nu är man hemma igen och tillbaka till vardagen med jobb och hem att sköta. Härligt att vi i alla fall får lite långhelg imorgonkväll. En dag längre. För oss som jobbar.

Min jul har varit jätteskön med familjen och vännerna i Boden. Vi har ätit gott, spelat tv och brädspel, sett en del filmer och öppnat klappar av tomten. I år var min bror det. Han var jätte rolig. Så han får nog vara det nästa år också:) skämt å sido. Det har varit en toppen helg. Önskade bara man kunnat få ha den några dagar till.
Jag har filmat en del med mobillen för första gången:) Så någon dag ska jag sätta ihop det och lägga upp.




Spelar tvspel på julafton med syskonen.

Nu måste jag gå och lägga mig för och orka jobba så jag skriver mer om helgen imorgon. God jul från mig. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0