FULL FART I DAG

I dag är jag lite tråkig och bara kikar in lite snabbt. Bilder och pladder om allt mellan himmel och jord får tas en annan dag för jag är helt slut. Jag har jobbat på tre jobb i dag och kom först hem för en timma sedan så ni förstår nog. Det har i alla fall varit en bra och ganska rolig dag på jobben och hemma men man blir ändå trött. Hann också få lite trevligt långväga besök av en vän till Kribba som stannade med missen Molly en snabbis på vägen  till norrbotten och fira julen med släkten.
Vi kommer snart och träffa dem igen för gå på deras dotters dop i Luleå.

Men nu ska jag bara hålla om min stackars raring som blivit jätte förkyld och se en film.
Vi hörs imorgon

Kommentarer
Postat av: nettis

Hej kussen.. ja nu har man jobbat färdigt till på lördag.. Man blir så trött av mörkret o kylan.. Men kul att du kommer upp i kväll så vi får träffas.. kram

2010-12-23 @ 17:45:55
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0