FRISÖREN OCH KLÄDER PÅ HÖG

Jag var och klippte mig igår efter jobbet. Det var länge sedan sist. Jag gillar inte att gå till frisören för nästan alltid blir jag avskräckt. Det ser värre ut än innan:) Hemska frisyrer. Men blev ganska nöjd denna gång. Och det är ett bra betyg från mig:)
Hon var jätte trevlig och snäll, tanten. Så hon kommer jag mig gå till fler gånger. Hon tar också bara 300 kr. Billigaste frisyren i stan som jag känner till i alla fall.


Nu har jag lagat kyckling och ris som jag ska äta. Sedan tänkte jag kanske sy lite grann. Köpt mycket kläder på senaste tiden som bara ligger i en jätte stor hög och väntar på att fixas till. Det är nog typ en säck full. Huvva, så mycket kläder som bara ligger. Inte ens upphängda i garderoben. Borde ha köpstopp till de är fixade.
Och kvällen går alltid som vanligt fortare än tänkt. Klockan är redan så mycket. Trist:(


Kommentarer
Postat av: nettis

oj nu hängde jag ej med. en massa inlägg på en gång. Va fin du blev i håret.. Jag har uppdaterat min blogg nu. gå gärna in o kommentera :) ha det bäst.Kram

2010-12-15 @ 20:30:27
Postat av: Mia

wow, vad snygg du blev i håret! Du är jättefräsch & fin! Högsta betyg av mig med ! Massor med kramar!

Nettis, då ska jag gå in och kika!!!

2010-12-17 @ 09:25:22
Postat av: Eva

Tack vad gullig ni är. Kram

2010-12-21 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0