Predators

Vilken kul helg. Har varit i Boden de senaste dagarna, på bröllop:), Luleåkalaset, grillning utan eld och bara umgåtts och myst med familj och vänner. Men skriver mer om det i veckan och lägger ut bilder.

Igår hade jag också en jätte skön kväll efter jobbet. Tränade i parken med mitt extra jobb och så klart resten av Umeås hurtiga- men-dras-ej för-lite regn-ska-stoppa-träningen. Det är så mysigt och skönt och träna ute. Tränaren är så duktig. Jag har fortfarande träningsvärk.

Därefter hann jag till och med hem och duscha och byta om innan de blev bio med min favoritfilm, Predators:)
Fa* va bra den var. Ett måste och se på bio om ni är fans.

 

Hoppas nu dem börjar på ännu en. Kan inte få nog av dem.

 

Men idag är jag dock slut så det är bäst jag lägger mig.

Natti, natti



Kommentarer
Postat av: null

Men var e du nu.. saknar din blogg gumman :) Kram

2010-08-20 @ 21:26:09
URL: http://null
Postat av: Grodan

Tyckte Predators var okej, hade förväntat mig lite mer =)

2010-08-24 @ 22:20:23
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0