Möhippa

I helgen blir det bröllop. Det är min kära barndomsvän Mia. Så jag har fått äran att vara brudtärna. Lite pirrigt men himla va kul det ska bli.

Därför har jag också ordnat hennes möhippa tillsammans så klart med hennes andra vänner. Himla vilken rolig dag det blev. Tur det. Jag har varit jäkla nervös att det inte skulle bli bra. Det är ju en viktig dag man bara förhoppningsvis gör en gång i livet. Här är några bilder av dagen. Enjoy:)

Efter vi kidnappat henne for vi som en parad av bilar genom stan efter bilen med tomburkar hängandes.

Därefter bar det av till Lazergame. Fan- jag blev förvånad vad dessa snälla tjejer kan om de vill. De var på krigsstigen precis som det ska vara*)

 

Efter det blev det lunchpicknick i stan med Mias favvogodsaker på en lugn bakgård hos en vän.

Lek: Öppna presenter- Gissa från vem?

Jättekul men det var inte alltid så lätt.

Av mig fick hon Kinderägg för vi älskade dem när vi var små. Älskar chokladen ännu:)

Sedan bar det av till resturangen Bränna för middag.

Som ni kanske lägger märke till bar vi alla i sällskapet silverdiadem förrutom bruden som bar en slöja som jag sytt. Vi hade även lysande armband till:)

Efter maten blev det lite "förfest" hos Therese.

Därefter avslutade vi kvällen på Boden alive

Skitkul

Mia fick mycket gratulationer både av gamla vänner och okända.

Precis som det ska vara

 

 

 


Kommentarer
Postat av: nettis

ja det var en helt otrolig dag. tur med vädret hade vi ju också.. Du får gärna skicka de andra bilderna du har ;) kramiz

2010-08-04 @ 22:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0