Söndag igen:( suck

Jaa så var det söndag igen och helgen slut:(

Vår helg har bara varit lugn och skön.
Kribbas kompis Andre har varit jätte schysst och hjälpt oss lägga golvvärme och kakel i hallen. Nu är det nästan färdigt.



Visar före och efter bilder när det är helt klart.

Jag har annars sytt en innejacka. Blev riktigt nöjd. Har blivit helt förälskad i tyget så nu ska jag skynda mig till Ohlssons och handla mer innan dom slutar sälja tyget. Ska bli många fler kreationer:) Kribba har även gjort en beställning av mig. Han får designa den själv så vi får se vad han hittar på. Det är roligt att sy eller handarbeta åt sina vänner och familj men man blir mer nervös att dem inte ska gilla det. Genom att ex. aldrig bära det för så klart säger dem inte det direkt till en.





Annars har jag bara tagit det lugnt och sett lite serier av olika slag som Girls next door, sjätte säsongen med de nya tjejerna. men jag tycker dem verkar ändå helt okej. Var lite sur i början, saknar de gamla tjejerna men de nya verkar faktist jätte snälla. Hoppas bara vi får se mer av dem andra snart. Har även sett något avsnitt av Lost och Supernatural. Älskar och slappa till serier samtidigt som jag gärnar stickar, som ett par sockar för tillfället eller virkar.
Hoppas ni också haft en skön helg:)


Kommentarer
Postat av: stoffe

Hej hej

Vilka fina bilder på Eva..

Hallen kommer att bli sååå fin :D Jag ska flytta in i min lägenhet i juli i Hammaby sjöstad. Jag längtar så mycket.



Kram på dig

2010-04-19 @ 18:30:34
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: nettis

Gud vilken fin jacka gumman :) rock on

2010-04-19 @ 19:36:09
URL: http://nettiscorner.blogspot.com
Postat av: MYMiC

Snygg jacka! :o

2010-04-21 @ 20:37:02
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: nettis

men gumman.. var e du nu.. det var längesen du uppdatera här.. miss u ... kramen

2010-04-27 @ 18:18:56
URL: http://nettiscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0