Påskhelgen

Påskhelgen firade jag hemma i Boden som sagt men jag har ju inte visat några bilder.
Myste nästan hela ledigheten hemma hos föräldrarna och syskonen:) Det var skönt att få vara lite lat och loj:)

En av dagarna drog vi ut i naturen och grilla i solskenet. Det var härligt. Så harmoniskt. Mmm- längtar ut igen.












Efter ett tag blev det lite kallt om fötterna så vi värmde dem brevid elden.


Alla mina syskon:)





Glömde berätta. Det var jag som fixade brasan. Pappa såg vi hade ingen yxa med oss och sa det skulle bli svårt att få eld. Då sa jag det är väl inga problem och därmed blev det ett vad mellan pappa och mig. Ha, ha. Jag skulle visa honom att jag nog kan få eld utan yxa eller tändvätska, utan nu alltför lång tid. Och därmed ni ser mitt leende.














Kommentarer
Postat av: stoffe

OMG vilken bra kamera du verkar ha!! Vad ärdet för ngn. Jag ska köpa en i veckan men har ingen koll på vilket.. Vilken har du?

förresten; olagligt mycket snö där du är!!!

Kram

2010-04-17 @ 23:15:28
URL: http://words-by-stoffe.blogspot.com
Postat av: nettis

ja du.. det lönar sig kanske att ha vart scoutledare ett tag asg va duktig du e på att göra upp eld.. kramelikram

2010-04-19 @ 19:38:30
URL: http://nettiscorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0