Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter ett längre besök i hemstaden Boden:) Har hälsat på mina nära och kära som familjen, kusinerna, farmor och min vän Therese. Jätte trevligt. Bara slappat och umgåtts.

Men skönt och vara hemma igen. Hemma är ändå hemma. Fast jag saknar dem alla redan. Så tråkigt bara att det ska vara så långt emellan. Roligt om man bara kunde träffas över en enkel kopp kaffe ibland bara för att man har tråkigt eller vill umgås:)

Annars pysslar jag på lite här hemma. Skruvat isär ett datorbord vi inte längre använder. Även skruvat ner de gamla gardinstängerna i vardagsrummet för att ge plats för de nya. Visst är jag duktig*blink*.

Lyxade till mig i dag och köpte ett par nya hörlurar fast mina inte är gamla. De nya funkar bättre till mitt jobb eftersom de sitter över huvudet och jag tappar dem inte lika lätt. Jag rör mig så mycket i jobbet så då måste hörlurarna sitta bra och jobbet blir så mycket roligare med lite musik och radio till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0