Helgen kom. Helgen gick.

Hoppas alla haft en bra påsk. Glad påsk i efterskott i alla fall. Skönt med lite extra ledighet.

För oj, oj vilken vecka. Jätte tuff. Tur helgen kom snabbare än vanligt med bara fyra arbetsdagar. Det behövdes. Tufft jobb denna vecka speciellt torsdag och fredag då jag var tvungen och jobba över och det var bara pang, pang, pang på, hela dagen lång.Men roligt med lite pengar*) men oj, oj så trött jag var på fredagen. Var helt borta när jag kom hem. Men som tur var raringen gullig och handla lite gott åt mig och vi slog på en serie men den slocknade för mig lika fort jag slog på den- ha ha. Somnade redan nio och sov i fjorton timmar:)

Så hela denna helg har varit jätte lugn, mest handla om vila.
Men i dag var det så fantastiskt väder så kroppen vaknade till liv. For och tränade med jobbet. Det var jätte skönt. Ska skaffa mig ett träningskort för det är det så värt. Så skönt och träna ordentligt vilket jag har svårt att ta mig för annars.

Älskar när solen kommer fram och värmer som i dag. Man blir så mycket piggare och gladare. Så jag drog med raringen ut på stan där vi fika och strosade lite. Sedan passade vi på att tvätta bilen. Så skönt och göra det när vädret är så här härligt och nu slipper jag skämmas att köra:)

Men suck, nu är helgen slut:( deprimerande speciellt på grund av det soliga vädret. Varit så inställt på att det borde vara lördag i dag men icke. Har knappt hunnit med att det har varit helg. Den har bara flygit förbi. Kan det inte vara helg i igen. Glad att jag har ett jobb och trivs med det men
nog önska jag helgen kunde i alla fall få vara lite till.

Kommentarer
Postat av: Hanna Z

Jag tycker bara det är tragiskt att den 23årig söt tjej måste operera om hela sig för att bli nöjd, och ändå är hon det inte utan vill göra fler operationer! Jag tycker det är sjukt. Därför tycker jag synd om henne..

2010-04-13 @ 20:07:30
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0