Älskar att skapa

Är i en kreativ period nu. Lagar och stickar klart arbeten som legat på "hög" och väntat snällt att jag ska ta mig ork och göra klart. Ännu en del och fixa men har i alla fall kommit igång. Äntligen:) Det känns skönt. Men gillar man som mig att skapa brukar oftast det innebära många, många påbörjade projekt inom allt möjligt. Mycket väntar. Stickningar, virkningar, målningar, skisser, kläder att designa om och kläder att laga.
Lite stickprojekt har jag gjort färdigt som denna barnmössa. Så äntligen fick den lilla gullungen sin mössa (fast hon inte visste så klart hon hade en mössa att få)



Försöker även avsluta min tavla med Kvinnan i blått hår. Men den känns som den nästan aldrig blir färdig. Fast det ska den. Tänker hänga upp den. Gillar faktist den. Men det blir i syrummet.





Kommentarer
Postat av: Emma

Wow, gillar tavlan! :)

2010-04-08 @ 17:25:28
Postat av: nettis

wow.. fan va snygg.. vad duktig du e... önskar jag var lika kreativ hehe .. ha det gott. kram

2010-04-09 @ 17:25:44
Postat av: Eva

Tack, va gullig ni är. Blir jätte glad och höra att fler gillar den:)

2010-04-11 @ 22:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0