Tandvårdsbidraget


Hade igår tid hos tandläkarn. Som ni vet ser man inte speciellt fram emot det. Men ett nödvändigt måste. Räkningen som tillkommer är inte heller så rolig. Men
det var faktist riktigt trevligt till och med. Inga hål och det kostade mig bara 15 kr. Fatta va sweet. Jag blev helt chockad. Detta pga det nya tandvårdsbidraget. Och det gällde även mig. Otroligt. Tycker inte det är ofta det gäller en själv eller så är det så krångligt att få att det inte är värt besväret. Men när det gäller denna ersättning behöver man själv inte göra något. Tandläkarn ser vad du har rätt till. Du behöver inte göra något. Så enkelt.
Tandvårdsbidraget gör att det till och med är roligt att gå till tandläkarn.


Jag gick därifrån med ett leende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0