Radioberoende

Jaha så har jag blivit beroende av ännu en grej, radion. Jag har helt fastnat i radioträsket. Kan inte-vill inte sluta lyssna. Så jag har skaffat en radio till köket och syrummet. Annars finns det i bilen, datorn, stereon och mobillen att tillgå. Så fort jag har möjlighet och tillgång så slår jag på radion. Det är allt mellan intressanta diskussioner, intervjuer, dokumenterer och musik. Det är så skönt och mycket roligare när man har måsten och åtaganden att göra. Jag lyssnar när jag är på jobbet när det är möjligt, medan jag diskar, lagar mat, när jag kör men också bara för avkoppling.

 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja, det blir så tyst och tomt utan radio.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Fungerar som gratisbio men det går snabbare att få presentkort.

2009-10-15 @ 12:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0