Måndagen räddad

Hatar måndagen men ändå inte lika hemsk som söndagar för då är den riktiga måndagen för mig. Allt jag kan tänka på då är just måndagen. Första arbetsdagen på veckan och hela helvetet kvar till nästa helg. Typ så ser jag det:) Försökt sluta tänka på måndagen för det förstör min hela lediga söndag men det går bara inte. Hur jag än gör. Så nu har jag gett upp för ett tag. Måndagen är därefter den näst värsta dagen. Då har man i alla fall redan kommit igång och börjat veckan. Inget mer och dra sig för. Lika bra och ta tag i skiten.

Men vi köpte lite:) lösvikt från ÖB på vägen hem. Endast 3.5 kr/h :) -toppen. Billigt är gott. Och så är ju Svenska hollywoodfruar på måndagar. Så måndagen blev räddad i alla fall.


Älskar att se blonda, rika bimbos (eller ja kanske inte alla är det) realityserier.  Jag tror det är för att jag är lite smått avvis. De har de mesta man kan önska sig eller vad jag önskar mig. Bo på en vacker och varm plats. Ha skönhet och rikedom. Det vore inte så dumt. Men jag skulle vilja skapa min egen framgång inte få den genom någon annan. Jag beundrar verkligen dem som har jobbat och kämpat sig uppåt i världen själva och inte fått det serverat på ett silverfat. Ja, det är inte dumt men det är inte styrka och med allt annat det innebär som att själv skapa sin egen lycka och nå framgång. Det är verkligen beundransvärt.
Alla älskar Anna Anka. Jag gillar också henne. Hon har självförtroende och en stark personlighet. Hon står för sina åsikter även om det går emot mängdens. Det är starkt och beundransvärt. Men jag gillar även Maria Montazami. Varför sägs det knappt något om henne? Hon har också personlighet, snäll och omtänksam. Är det för att hon inte skapar säljande rubriker utan istället är för god för att det ska bli smaskigt. Trist i så fall för det är ju sådana förebilder vi borde ha. Sen skulle jag inte ha något emot att se ut som hon när jag är i hennes ålder.
Kanske jag ska färga mig blond,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0