Äntligen halloween



men det blir tyvärr lugnt i år. Kribbas föräldrar är här och hälsar på- vilket är självklart jätte trevligt:)
men det blir som förståeligt ett lugnt firande. Jag älskar högtiden halloween, se alla häftiga skräckdekorationer (är som kanske ni märkt en skräckfantast), kostymer, godis och njuta av skräckfilmer. Jag brukar själv klä ut mig varje år. Jag har varit ängel, djävul, katt, häxa, ninja, vampyr. Men jag skulle verkligen vilja fara till Usa och fira,,för där är det verkligen en högtid. Hoppas att det kanske kan bli nästa år. Det vore asgrymt. Fy fan vad jag skulle fira.
- Muahaha





Ikväll har firat med att äta oxfile och croketer och druckigt gott*)
Alla är nu helt slut men inte jag. Inte kan jag redan nu somna en sådan här kväll.
Jag måste åtminstonde se en rysare för och fira dagen till ära.
Hm, vet bara inte vilken.







Kommentarer
Postat av: Mariah

bra gumman, då firar vi ihop nästa år för här har det inte hänt något, då oskar är sjuk. Kram

2009-11-02 @ 07:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0