Plugga



Igår pluggades det hela dan men otroligt nog blev det ändå inte enda fråga klar på hemtentan. Suck. Jobbigt när det blir så. Läser och läser men kommer ingen vart. Men det är så mycket att läsa och fundera över.
Det jobbiga är bara att två tentor ska in denna vecka:( bläh. Intressanta ämnen men nu börjar jag bli stressad.

I dag har jag heller knappt hunnit plugga. Jag är tidsoptimist. Jag tror jag ska hinna så mycket men gör knappt hälften:/ yiachhs. Helt tidslös. Jag trodde jag var åtminstonde bra på att prioritera men nu inser jag att jag är inte ens det:/ För även om jag är tidsoptimist borde jag i alla fall prioritera att börja med det viktigaste men,,
det gör jag inte alltid.
Mycket att träna mig själv på. Vårda tiden och prioritera.

I dag var jag på ett möte och fick ett till extra jobb. Som ledsagare. Är jätteglad och ser fram emot det. Jätte roligt jobb. Även alltid glad åt alla extra pengar man kan få in:)

Vi har även haft litteraturseminarie på universitet om Descartes. Intressant gubbe. Ni kanske känner igen
"Jag tänker, alltså finns jag".




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0