Idoler

Tänkte på förebilder i dag. Jag tror vi alla behöver en eller gärna flera förebilder i livet. Någon att se upp till eller eftersträva deras goda egenskaper. Så vi kan bli bättre människor och få någon slags vägledning.

Jag har många i min närhet som jag beundrar och ser upp till för deras goda egenskaper som jag själv vill ta till mig eller förbättra. Inte nu alla deras egenskaper*ler*, vi har alla lite sämre sidor också men det är också det som gör en till människa. Min familj, släkt, vänner och sambo är alla min förebild på något sätt. De har alla många fina sidor som jag vill eftersträva hos mig själv.

När det kommer till kändisar så har jag två absolut starka förebilder som jag har haft mycket länge


Sigourney Weaver


 

Uma Thurman

 

 

Jag älskar alla dessa bilder så jag inte kunde välja.

Dessa kvinnor beundrar jag för dem är framgångsrika, coola, starka och tuffa kvinnor. Vem vill inte vara det.

Dessutom verkar dom vara jordnära, snälla och ödmjuka trots detta.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0