Filosofi



Nu är det bara filosofi, filosofi och mera filosofi som gäller för mig. Bara och plugga. Så trött. Inte ork att vara social. Bara jobba på dagen och plugga på kvällen. Emellanåt någon föreläsning. Lite trist.
Men äntligen är helgen i sikte. Då kan man få ladda batterierna, vara lite social och få klart resten i skolan.
Nu är det medvetande- och filosofi historia som gäller och en fördjupning. Det är den jag drar mig för,, och går och drar på. Inte bara en vanlig fördjupning men men
det ska väl gå. Så småningom. Klarade kursen kritiskt tänkande med till och med beröm (då var jag stolt ska ni veta-den var inte lätt eller rolig. Bara P1 och P2 och P1C2C2 hit och dit*blink*)
Annars är det faktist bara roligt eller rättare sagt intressant. Give me more.

Säger
Lycka till mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0