yipiee, fått jobb. Kanske man kan då resa snart,, i alla fall

Fått extra jobbet som ledsagare, ett första uppdrag i alla fall. Några timmar extra per månad, blir mer jobb senare. Men är i alla fall jätte glad. Vill jobba och tjäna pengar. Är också ett roligt extra jobb vilket gör det ännu bättre.
Ett steg närmare utlandsresor. Allt jag vill ha nu. En resa till ett varmt land. Och jobbar jätte gärna för det. Resa är det bästa som finns.

Kikar nu på gamla foton från resor, tyvärr för få gjorda*)
När jag ser på bilderna blir jag helt sjuk, måste få fara iväg, blir galen. Det kittlar i benen av resfeber. kan inte tänka på annat. Destination spelar egentligen roll bara det är varmt och skönt.
Däremot skulle jag absolut inte ha något emot att fara hit igen, Kuala lumpur i Malaysia. Bodde på värsta hotellet som ägde hela ön. Däremot finns det också 99 till öar som säckert är lika vackra men skulle i alla fall gärna kunna spendera smekmånaden där *blink* när den nu blir. Bara snart nio år sedan vi träffades, inte på tiden ha, ha. Stackars Kribba, springer för livet nu.




Nedervåningen vår, bakom kameran stranden. Alltså stranden utanför din altan, kan det bli bättre. ( undra om man kan flytta hit :)










Hotellet hade en damm under golvet med fiskar och växlighet. Jätte vackert, hade gärna velat ha så i mitt framtida hem. Varför akvarium när du kan ha naturen hemma hos dig. Fick också mata fiskarna varje dag:) vackra fiskar.


Snyggingen:) *kiss*




Jag plockar snäckor.

Kommentarer
Postat av: Yohnna

Åhhh WOW vilka Bilder asså o.0! Ser helt otrolit ut!

2009-05-23 @ 02:19:16
Postat av: Eva

Va kul o höra. Kristoffer är den som tog bilderna. Ja, det var helt fantastiskt där. Rekommenderar:)

2009-05-24 @ 21:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0