The town

I dag har jag varit och strotsat på stan med Linda efter jobbet. Det var ju så härligt väder i dag, blir så pigg och glad av all sol- så härligt. Trädet utanför vårt sovrumsfönster har till och med "bladat"/blommat ut. Roligt att se sommarn är faktist på väg med stora steg.
På stan kolla vi bara in lite nyheter men jag hann även med lite ärenden. Min kusin Mariana fyllde år i helgen så jag var tvungen att åtminstonde försöka hitta någon bra födelsedags present. Linda hjälpte mig men det är ändå lika svårt att hitta något. Man vill ju att de ska ha någon användning eller glädje utav det.  Jag tycker bara det är så svårt att hitta presenter åt andra även fast man känner personen i fråga väldigt bra. Även till min kära sambo tycker jag det är svårt. Människors smak varierar och förändras hela tiden. Man tror man vet vad de tycker om ex. om man är ute och shoppar annars tillsammans och ser ett fynd man tror passar dem men när man visar dem det så är det oftast ändå inte alls deras stil. :) suck. not easy :)

Efter lite rännande och presenten färdig gick vi till stammisstället, jaa bibblans cafe*)  Ja, det blev toast igen med sallad. Men mm alltid lika gott.

Sedan har jag fördrivit kvällen med att se serien gränspoliser och vika tvätt till. Ja, det var min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0