Grillbuffe och öl

Börjar äntligen bli frisk, varit förkyld sen förra fredagen :( Så himla jobbigt och framförallt trist. Har bara kunnat jobba en dag i veckan när jag trodde jag blivit bättre. Så i slutet av denna vecka höll jag på börja klättra på väggarna av rastlöshet och tröttnad på förkylningen. Man kan faktist inte sova hela dagarna även fast man vill när man är sjuk. Däremot vad konstigt det kan vara för mellan mitt snörvel, feber, täppa, hosta och en massa andra otrevliga ljud så kunde jag få energiryck när alvedonen kickade in. Undra hur det kan vara så, blir man tillfälligt bättre eller blir kroppen bara lurad så länge tabletten varar?

I fredags tog jag mig i alla fall ut på kvällen. Gu så skönt. Jag o Kribba käkade grillbuffe på båten och drack lite öl. Jätte mysigt. Min första öl ute för i år. Kribba hann lite före*)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0