The voice Vakna


Brukar ni se på morgonen radioprogrammet Vakna med the voice på kanal 5. Jag försöker se så mycket jag hinner innan jobbet. Tycker det är så intressanta programledare som också vågar flippa ut ibland. Hysteriskt roligt, älskar det. Måste vara en av världens bästa jobb, i alla fall på deras arbetsplats. De verkar ha så kul tillsammans. Skulle gärna vilja ha dem som arbetskamrater. Fa* va kul man skulle ha det på jobbet, ha ha.
Har ni förresten sett Kjell, redaktören? Han är också himla tokigt rolig. Tycker han påminner om regissören Quentin Tarantino. De ser så lika ut och även deras ansiktsuttryck. Eller är det bara jag som ser det? Kolla även filmklipp om ni inte sett dem förut.



När man jämför människor kan det vara lite känsligt så ta nu inte detta på fel sätt gillar både Quentin och Kjell.

Ex. på hur kul dem har det. Jag menar har ni så här roligt på erat jobb eller kan ni göra så här?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0