städerskan*)

Igår jobbade jag extra på mitt andra jobb och städade fem hus. Kände mig riktigt duktig men ska inte ta åt mig all ära, hade en jätte duktig och snabb arbetskamrat. Och ändå hade vi lite otur med att hitta alla hus på vischan och problem med bilen. Fick köra en av tjänstebilarna för första gången. Dom är lite större så jag var lite nervös eller rättare sagt ganska mycket. Körde väldigt försiktigt från parkeringen men väl igång gick det bra. Och i slutet av dagen diggade jag till och med bilen och vella bara flowa på. Börjat i allmänhet älska att köra bil, vill inte sluta bara ut och köra. Vill köra bilsemester i sommar, mycket. Tyvärr, vet ni med min tur så gick hastighetsmätaren på jobb-bilen sönder så klart när jag kör. Men det var inte mitt fel sa dem, vajern hade gått av och det är sådant som händer. Men typiskt ändå mig, första gången jag kör en av deras bilar:/

Annars har det även varit en del städ hemma, vi fick besök igår av ett par vänner till Kribba som ska vara här i helgen och då vill man så klart ha det okej hemma också. Men väl hemma igår efter besök på mataffärn och Lindex var jag helt slut och fick huvudvärk. Förmodligen också på grund av vätskebrist, är lite dålig på att dricka vatten så jag somnade tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0