Kaffe och ciggaretter

Åh ännu en härligt skön varm dag. Älskar solen och värmen. Jag blir som en ny människa, full av energi och ideer om nya upptåg *blink*
Efter jobbet blev de lite diskande men annars har jag bara låtit större delen av dagen förflyta med kaffe och ciggaretter på balkongen. Det är ju så härligt skönt i luften och när solen tittar fram vill jag bara blunda och njuta.

Bilderna är däremot tagna kvällstid







Som ni kan se behöver vår balkong också en makeover som resten av lägenheten får. Så lite omvårdnad och kärlek tänkte jag ge den i sommar. Inge större projekt men i alla fall nya stolar, kuddar och lite blommor så blir den nog lite mysigare. Det blir ingen utomlandsresa i sommar *snyft* men till hösten är det tänkt:) så jag känner att balkongen är prio för mig att få till eftersom den kommer vara större delen av sommarn våran "semester". Kommer så klart lägga upp bilder efter uppgraderingen*) Hoppas bara man kan få till det lite snyggt och mysigt. Vad ska man hitta på och göra? Så svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0