Helgen i Boden

Helgen hemma i Boden var till största delen jätte skön och mysig. Planerade inget, bara tog dagarna som de kom istället för att planera allt och åka hit och dit för att hinna med så mycket som möjligt. Vilket i slut ändan ändå bara gör en tröttare än vad man var innan man fick helg och ger en inte så mycket tillbaka än bara stress och ångest för man inte hade mer tid för allt och alla. Så denna helg valde jag istället att bara ta dagen som den kommer och njuta av det som kommer i ens väg.

Fredagen spenderade jag med att slappa hemma hos familjen. Jag bakade bland annat scones:) På kvällen träffade jag mina käraste vänner Mia och Theresa. Vi skulle ha filmkväll men filmen vi hyrde sög så det blev en surrkväll istället. Men det var det bästa som kunde hända. Vi kunde knappt avsluta kvällen för det var så trevligt för vi kom varandra så nära. Det var nog ett tag sedan vi sist hade ett sådan kväll *kram*
Efteråt hade vi syskon en syskonkväll och käkade lite godis, drack lite öl och såg på you tube. Det var skitkul.

Lördagen fortsatte med shopping på Returide second hand med tjejerna. Aldrig varit där förr men hört om dem så nu äntligen fick jag chansen att kolla in den, http://www.returide.se/. Jag hittade en svart munkjacka men det fanns verkligen mycket intressant. Fast för denna gång var jag nöjd fast jag kommer helt klart fara dit fler gånger.
Därefter for vi till Mia och solade och fikade på hennes härliga altan. Det var jätte mysigt. Blir själv så sugen på eget hus när jag ser hennes och Oskars. De har det så fint.
Därefter for jag och Mia själva till stan för Theresa skulle bort. Vi hittade lite intressant.
Ha ha lite komiskt, jag glömde faktist packa ner trosor. Aldrig glömt just detta förrut. Man kan glömma mycket men hur kan man glömma det. Sa faktist innan vi for i bilen att jag kände på mig att jag glömt något,, fast det gör jag å andra sidan typ alltid*) I alla fall var jag tvungen och panikshoppa sådant.

På kvällen hälsade jag på min andra kära kusin Jeanette, http://sweetchocolatgirl.blogg.se/. Rysardrottningen *) nämen, vi båda älskar filmer speciellt rysare. Tänkte vi måste hinna ses och se en film i alla fall och surra så klart.



Den var rysligt spännande.

Resten av helgen förflöt med Kribbas familj och min. Vilket otroligt väder det har varit. Bara och njuta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0