Trötter

Åh i dag hade jag verkligen önskat mig en me-kväll, kanske på ett spa. Så jäkla trött fast jag hade lite sovmorgon. Började först klockan elva. Men men kanske jag behöver lite mer motion och vitaminer. Trött ofta nu och denna vecka har det känts som jag haft träningsvärk. Men kanske beror det på att jag och Kribba har varit duktiga denna vecka och fått lite gjort. Är bland annat snart färdig med garderoberna i syrummet. Men i dag är vi helt slutkörda så de har blivit en lugn hemma kväll. Men nog hade jag gärna tillbringat denna kväll på ett spa och kopplat av. Badat lite bastu, simmat, gjort någon ansiktsbehandling, massage och lite solande hade inte varit dumt. Men fattig som man är får det i så fall ske på enklare former, som att kanske be pojkvännen om massage, ta en dusch hemma, göra en hemmagjord ansiktsinpackning och gå till solariet. Har tagit en skön dusch ikväll i alla fall och raringen har varit snäll och färgat mitt hår här hemma. Ska bara försöka charma han för att få lite ryggmassage så är kvällen komplett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0