Stickcafe med en cappucino till

Jobbade bara halv dag i dag så jag har hunnit göra lite nytta. Sorterat och lagt in mina handarbets pärmar och böcker i nya bokhyllorna och garderoben i syrummet. Vi är nu nästan färdig där inne. Bara en hylla kvar att snickra ihop:) äntligen. Sedan hann jag även städa lite så det åtminstonde ser ut som ett hem mitt i allt byggande och rivandes. Man vill åtminstonde försöka få hemmet att se lite hemtrevligt ut annars blir man galen och orkar inte med allt renoverandes.

Därefter mötte jag upp en vän på Shmäck.




En trevlig kväll= stickmöte på ett cafe med en cappucino till.
Så mysig och trevlig kväll. Samma jätte trevliga människor plus några till och alla stickar. Alla garner, färger och kreationer flödar i det mysigt dekorerade fiket. Man kan inte annat än luta sig tillbaka med sin egna stickning i soffan och cappucinon värmandes brevid och njuta. Man känner sig som hemma och man blir bara så glad av stämningen och all inspiration.
Nu ska jag bara börja några nya projekt, går inte annat. Och imorgon kväll blir det ännu mer stickning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0