Serietidnings tips- skrattat som aldrig förr

Har hittat en guldgruva i serietidningens värld med hjälp utav min sambo. Älskar att läsa Kalle Anka men även annan rolig humor om livets trivialiteter när jag är uttråkad eller bara vill koppla av en stund. Men så tog mina Kalle tidningar slut så min sambo överraskade mig med en bunt utav dem- bästa charmpresenten:) enligt mig. Han köpte även med en tidning utav Elvis. Framsidan består utav en grönmålad sköldpadda ungefär som Bamsetidningarna så jag tänkte det är bara ännu en tråkig barntidning fast som handlar om en löjlig sköldpadda (ja märk nu mina ord, jag säger emot mig själv:) Anser i alla fall inte det gäller Kalle tidningarna, i alla fall att dem inte bara funkar för barn. Eller så gör dem det och jag är ett utav dem*) Ett par månader senare tar mina tidningar slut igen och jag uttråkad som jag är tar och slår upp tidningen. Tänker jag kan ju i alla fall prova och läsa den, ge den en chans. Kanske inte så trist i alla fall.
Ha ha, har inte skrattat så mycket på länge. Det är värsta vuxenhumorn, precis min sjuka humor. Jag har blivit helt förälskad. Älskar den.

 


Ps, min framsida såg annorlunda ut.

Så fel man kan ha. Lärt mig ännu en läxa denna vecka på att inte döma något i förhand. Trodde inte jag gjorde det så mycket men på sistonde har jag insett jag gör det oftare och mer än jag trodde. Tackar oftare nej till saker än säger ja fast jag egentligen inte vet vad det handlar om. Måste ändra mig på den attityden. Man kan gå miste om många chanser och roliga tillfällen med den attityden. Man bör i alla fall lyssna eller läsa om vad det handlar om innan man beslutar sig.

Här är några utdrag från serien jag fann på nätet;

Detta är precis som jag. Fast i dessa bilder är jag Elvis-sköldpaddan.






Hoppas ni har lika roligt utav den som jag har.

Kommentarer
Postat av: nas

Ja Elvis är kung. Läser den varje dag i metro.

Puss!

2009-03-22 @ 22:53:46
URL: http://nas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0