Kenny Starfighter

Efter dagjobbet träffade jag upp Linda. Vi skulle äta middag tillsammans på stan. Blev bibliotekets cafe igen. Gillar atmosfären där och så klart deras toastade mackor. Blir alltid detsamma:) Kan inte låta bli. Däremot var min kompanjon stark och provade bagels istället. Såg också gott ut.
Sedan blev det bio, Kenny Starfighter- Kenny begins. Inte mitt vanliga val men,, hade faktist jätte kul. Vilken härlig humor, skitroliga skämt och gester. Blev lite förvånad men positivt. Sett någon skymt av Kenny när jag bläddrat igenom kanalerna och då har bland annat barnprogrammen gått. Kvällen utmynnade i alla fall med ett hav med skratt. En riktigt trevlig kväll.





Dagen har varit lång och lite sömn därpå så nu ska jag bara dricka upp min öl och lägga mig framför tvn till jag somnar. En annan ljuspunkt i min långa dag var mitt tre timmars betalda hål. I mitt jobb blir man inte rik och man kan inte tjäna någon provision men som min sambo sa så är min provision betalda håltimmar emellanåt. I dag hann jag fara hem och ta det lugnt en stund och även göra ett ärende. lbland har livet små stunder av guld. Om än inte så ofta man önskar sig*) Puss och god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0