Måla tavlor och Ikea

Vet att jag inte har skrivit på ett tag men har varit så trött (inte för att jag är speciellt piggare i dag heller men) och därmed heller inte haft så mycket att skriva om. Har annars bara jobbat och målat. Jag har börjat på ännu en tavla som snart ska förhoppningsvis vara färdig:) Känner mig ganska nöjd över den. Hittills i alla fall man vet ju aldrig om man råkar förstöra den under tiden. Är så rädd för att tavlorna ska bli bara fulare ju mer jag målar. De senaste två tavlorna har jag varit väldigt nöjd över i början men när detaljerna skulle läggas blev den bara sämre än vad den var från början. Det är den andra tavlan som jag fortfarande arbetar på så jag är lite rädd att även förstöra den. Vilket jag verkligen inte hoppas för den gillar jag själv väldigt mycket. För säkerhets skull har jag fotat den ifall den skulle bli förstörd.

I helgen har vi varit förbi Ikea i Sundsvall. Underbart väder och riktigt trevligt. Jag tycker alltid det är så härligt att bara fara iväg någonstans även om det inte är något speciellt men det är bara så skönt och komma hemifrån ibland. Se annat, som affärer, saker, människor och äta färdig lagad mat. Få en liten paus från sitt egen lilla värld.












Fast vår resa hade ett mål, att hitta nya garderober/förvaring. Vi har ju rivit ner våra för de var uråldriga men också för att möblera om inredningen så vi skulle få ett rymligare sovrum.






 






Vi hittade ändå lite grann. Jätte trevligt men en lång resa. Jag körde cirka 60 mil den dagen. Somnade så fort vi kom hem:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0