Midsommarhelgen

Oj, nu har jag varit lite dålig på att blogga. Ursäkta, har varit så trött efter jobbet men ska skärpa mig. Tycker faktist annars det är kul att blogga men inte när man är så trött att allt man vill är och sova. Dock ska jag försöka skriva lite varje dag i alla fall*)

Har hur som helst haft en jätte rolig helg hemma i Boden. Bilade själv upp dit torsdagskvällen efter jobbet. Gjorde det till en egen lite roadtrip, lyssnade på hög volym min musik som Marilyn Manson, Rob Zombie, Britney Spears, Justin Timberlake m.m. men även en del radioprat och diskussioner. Är det intressanta ämnen som diskuteras så kan jag ibland stanna kvar i bilen på parkeringen för och lyssna klart. Tog det även lugnt på vägen och stannade några gånger för kaffe eller röka. Eftersom jag tog mig iväg först efter nio någongång så var jag framme efter ett:/ Men det var ju helg så jag kunde sova ut:)


Visst är det vackert. Tog den vid ett av mina små stopp efter vägen.

Midsommarafton var jätte mysig. Vi firade den vid Luleåälven och grillade. Det var nästan lite utav lilla, tjocka släkten. Det var min familj som består utav mina föräldrar, två lillebrorsor och lillsyrran, min faster, farbror och hans fru men vi fick till och med min farmor ett tag i alla fall:)
Mmm älskar att komma ut i naturen. Och ännu ett plus att få sitta vid en levande brasa och mysa.
Tyvärr glömde vi alla kameran så tyvärr har jag inga bilder.

Lördagen spenderade jag hemma men tyvärr själv:( de andra trodde jag velade sova så de for själv iväg och shoppa i Luleå:( buhu. Förvisso älskar jag sova men vill göra annat ibland också.
Körde sedan till min kära vän Mia och hennes hus. Älskar deras hus, de har inrett det så mysigt. Så jag sitter gärna där och bara myser ett par timmar*) Även Theresa var där så vi surra och fundera på nå kul man kunde hitta på. Så det blev en liten spontanfest hos Theresa och även Marri joinade oss. Där vi sminkade och stylade oss. Mia hjälpte mig som vanligt. Apropå det blivit helt kär i hennes foundation, Id bare minerals tyvärr kostar den också. Lite mer än min budget tål för tillfället så den for nog vänta ett tag:(
Vi hade jätte kul. Drog sedan ut till Bränna. Där träffade vi på några gamla bekanta. Det är det som är så kul men kan även vara jobbigt med lilla Boden. Du träffar alltid på någon du känner eller som känner dig.




Mia velade jag skulle sminka henne. Pirrigt. Inte van att sminka andra.
























Söndagen var bara lugn. Men hann i alla fall förbi Netti på en kaffe. Blev längre än tänkt men det var så trevligt.

Körningen hem var riktigt hemsk. Var så jäk*a trött, kändes som vägen tog aldrig slut. never more.
Men ändå längtar jag bara till fredag, blir Boden alive.

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

nice

2009-06-26 @ 00:24:08
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0