I en tv-studio och hemma hos en kändis

 

I dag hände något lite speciellt eller i alla fall kul, fick se en tv-studio med jobbet. Aldrig varit i en tidigare så det var lite coolt. Även för ett par dagar sedan var jag hemma hos en kändis. Kändes lite pirrigt men kul. Det är inte så ofta man träffar en kändis eller för den delen är hemma hos en. Kanske jag är lite löjlig, en kändis är egentligen en person som oss alla andra. Jag har tänkt på att vi eller många av oss i alla fall gör oss ofta till och blir så lyriska när vi ser eller träffar en känd person. Det är egentligen ganska dumt och löjligt när man tänker efter. Dom är ju också bara en av oss, en människa ibland oss. Visst, någon talang har dem eller utstrålning men det har samtidigt alla människor. Fast,, jag kan ändå inte hjälpa det. Det är inte ofta jag träffar en kändis och gör jag väl det är det förbaskat kul. och måste även då skryta lite om det *blink*.
Hur som helst, känns jobbet riktigt roligt just nu.
Love and kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0