Terminated




Vi och ett par polare till Kribba såg premiären av filmen Terminator 4 i helgen. Kribba var spänd av förväntan. Vilket är ovanligt. Han var lite som mig när jag äntligen får se en ny Alien eller Predatorfilm på bio*) Kan knappt bärga mig eller sitta still. Dreglar mig igenom filmen. Fast Kribba var självklart lite coolare än så.
Men även jag hade förstås också sett fram emot filmen*)

Filmen var skitbra. Så cool. Den handlar om -KABOOM. Jaa, det sammanfattar filmen ganska bra. Men det var på ett bra sätt dom framställde all action. Hur som helst är det väl ändå en action film från början. Helt klart värd att se. Till och med jag blev terminated*)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0