Vimsar

Har i veckan fått besök av Kribbas pappa som är jätte snäll och hjälper oss med att bygga det nya köket. Så medan jag jobbar renoverar dem. Däremot när jag kommer hem finns det inte mycket för mig och göra. Dom fixar allt. De har varit jätte snälla och även fixat middagarna för jag jobbat. Men det gör ju även dem. Gulligt i alla fall. Så vad gör jag när jag kommer hem? Känns mest som jag bara virrar runt i lägenheten. Vet inte vad jag ska göra. Går runt i lägenheten och plockar lite här och där. Men i slutet av kvällen känns det som jag inte gjort någonting. Inget konstruktivt i alla fall. Det känns bara som bortkastad tid. Vilket jag inte gillar på vardagar eftersom det är då man har så lite tid.
I dag har jag åtminstonde tvättat några rundor. Det är bra.

Jo, så här ser tapeterna ut efter man kommer hem från jobbet:)


I huvudet på grabbarna:)



Nä nu blir det strax i säng. Måste numera upp kvart i fem varje morgon. Men slutar tidigt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Sigge

Hahahaha jag dör! bilden på väggen alltså. Hoppas att det blir fint, vill se bilder när det är klart!

2009-07-18 @ 00:57:04
Postat av: Anonym

Kul att någon har roligt:),,nämen, hoppas också det blir fint. Visar bilder så fort vi är färdig.

/Eva alias Aeurora

2009-07-19 @ 23:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0