upp-slicad






I dag har jag blivit skuren och sydd:/

Nämen det var inte så farligt som det låter. Det var till och med frivilligt. Jag hade fått ett märke på benet så jag var hos plastikläkarn för och ta bort det. Hemskt vad enkelt och fort det går. Det enda som gör ont är bedövningen. Det sticker och känns som det sprängs.

Men nu blir det inget doppandes eller solande förrän stygnen är borttagna:(
Men om vädret forsätter så här så spelar det ändå ingen roll.
Var har sommaren tagit vägen:(
Blir helt deppig



Kommentarer
Postat av: kiki

haha jag läste upp-slickad och blev ju naturligtvis tvungen att klickapå ditt inlägg, som den snuskhummern jag är ;)

2009-07-21 @ 21:18:26
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Eva alias Aeurora

Ha,ha jag förstår. Jag är likadan.

2009-07-21 @ 21:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0