Helgen

Helgen har flygit förbi som vanligt. Fredagen var jag helt död av veckans arbete så det hände inte mycket den kvällen än att jag somnade tidigt till en film jag redan sett. Raringen hade varit gullig och hittat några filmer att se men som vanligt hade jag redan sett dem:( Som ni förstår är jag verkligen en filmälskare. Lite trist ibland när det blir så svårt och hitta nya intressanta filmer att se. Självklart har jag inte sett alla filmer men jag börjar undra om inte i alla fall dem som är värda och se*) ,,,Nä det tror jag egentligen inte. Vet bara inte var jag ska söka. Tur att det ska komma lite nya intressanta filmer i höst och December:) Längtar.

Lördagen var också lugn men på kvällen fick jag i alla fall med Kribba ut på puben. Behövde komma ut, hemifrån en stund och slippa kaoset:) Först blev det Sjöbris som vanligt sedan Rockcafe eller vad det nu var det heter. Roligt och komma hemifrån en stund i alla fall. Kall öl en skön kväll är sommar:)








Kribba fångade en cool bild när jag rökte.






På söndagen for jag och en vän till 4H och tittade på djuren. Dom var jätte söta:) Älskar djur, skulle gärna ha en egen bondgård. Tyvärr glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0