Välkommen till mitt kaos

  


Renoveringen av vardagsrummet forsätter.
Igår efter jobbet for vi och handlade målarfärg och dylikt. Sedan har vi slipat och målat på för fullt. Vi har målat en fondvägg i grå, brun färg men mer åt grått. Jag tror det blir snyggt, hoppas det i alla fall. Det ser bra ut nu men med möbler och ljus i rummet kan det ju te sig annorlunda.
I dag fortsatte vi arbetet med att slipa resterande väggar. De ska ha samma vita färg som i syrummet. Vitt passar till det mesta och får rummet att kännas större och fräschare. Dessutom har vi nu mörkt golv och ganska så mörk fondvägg så då behövs det också lite ljusa färger.












Efter allt jobb är jag nu helt slut men jag kommer att sova himla gott i natt. Nu ska jag bara göra det lite mysigt för mig och Kribba och göra i ordning lite fika och slå på en film att somna till.
Natti, natti på er










 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0