Freaky

Oj, vad trött jag blev efter jobbet i dag. Jag har nog ännu inte kommit in i rutinerna efter den långa ledigheten. Var tvungen att sova ett par timmar efter jobbet. Men annars har jag haft det bra i dag, fått jobba på skolan tvärs över gatan för första gången så jag hade lite mer sovmorgon i dag än jag brukar. Det var jätte skönt och det är en jätte trevlig och fin skola, så jag hoppas jag får jobba där lite mer.
Men det som är lite märkligt och läskigt är att jag har springvikarierat ganska länge om man räknar även tiden under mina studier så blir det snart två år och förra veckan frågade just Kribbas pappa om jag jobbat på denna skola något vilket jag sa att jag inte har. Då sa även Kribba att det vore roligt och bra om jag fick vara där med tanke på avståndet och igår ringde vikariepoolen och frågade om jag velade jobba där i veckan. Freaky va?!

Annars har jag bara plockat undan lite i dag och käkat men inte orkat mycket mer fast det skulle behövas. Vi är som sagt färdig med syrummet så alla mina saker ska in dit men det är ännu inte färdigt. Vi kommer även behöva använda utrymmet till annan förvaring som renoveringsmatrial tills all renovering är färdig. Jobbigt men skönt ändå att vi nu i alla fall har ett extra rum att förvara saker i så det inte blir så trångt och överbelamrat i resten av boendet som det nu på sistonde har varit tvunget till. Det känns himla kul och bra att ett rum i alla fall är färdigt.

Ni vet att jag älskar film och serier och nu är det serien My name is Earl som gäller för mig. Den är så himla kul och passar perfekt att se när man är lite trött och orkar inte göra så mycket men gärna vill se något intressant och lättsamt.


"Kharma is a funny thing"
 
Så nu ska jag bädda ner mig och se lite Earl.
Natti, natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0