Skönt väder

Härligt, i dag har det varit ganska skönt väder.

I helgen har jag inte bloggat något för att Kribbas föräldrar har varit här och hjälpt oss lägga det nya golvet i vardagsrummet. Så mycket mer har vi inte hunnit göra i helgen förrutom ta en liten sväng på stan med föräldrarna, äta god mat och dricka lite öl.

I dag har jag jobbat på som vanligt därefter for jag och hälsade på min faster. Vi drack kaffe, rökte och surrade på som vanligt. Hon visade mig sina senaste inköp och sin nya hårfärg, svart. Häftigt och snyggt är det, hon passar i det. Alla på pappas sida är ganska mörkhåriga från början och nästan alla är svarthåriga så att färga håret svart är inte så stor förändring som många kan tro.
Ikväll kom även Anna förbi för att kika på våra senaste framsteg med renoveringen av lägenheten. Hon hade även med sig sin hundvalp Stella som jag ännu inte hade hunnit träffa. Det är en jätte söt fyra månaders labrador. Vi tog henne på en lång promenad vid älven, det var jätte härligt.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0