Bra tv-serier

Nu skulle jag vilja hitta en ny bra serie att se för jag har tyvärr sett alla delar utav de tv-serier som jag hänger med i. Så nu kan man säga att jag bara sitter och väntar på att nästa avsnitt för säsongen ska börja och det är ett tag kvar så det börjar bli lite långtråkigt. Det är svårt att hitta nya bra serier. I dag finns det så mycket utbud men det är nästan för mycket att välja mellan så man vet inte riktigt var man ska börja leta. Man har heller inte tid, ork eller lust att sitta hela kvällarna och bara söka, den lilla fritid man nu kan tänkas ha. Fast jag verkar i nu läget heller inte ha så mycket val om jag nu vill se något men skulle någon ha något bra tips hör gärna av er.
De serier jag tycker är bra, roliga eller/och intressanta som jag kan tipsa er om är

My name is Earl
The new adventures of old Christine
Nip tuck
Dexter
Lost
Desperate housewives
Girls next door
Reaper
Twin peaks
Family guy
American dad
Dead like me
Columbo
Fear itself
Two and a half men
Masters of science fiction
Master of horror
The Sarah Connor Chronicles
Simpson
Seinfeld
Frasier
Outsiders
Sex in the city
True blood
The twilight zone

Det är dem jag kommer på för tillfället men skriver igen om jag kommer på någon fler. Vill även tillägga att dem inte är i rangordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0