My day







Min dag

* Jobbat
* Tv-serien Lost
* Obs
* Hm
* Spana in bloggar
* Kribba lagade middag
* Vikt tvätten
* Städa
* Fota
* Började läsa boken Äcklig
* Msn
* Blogga

Nu när jag ser vad jag faktist gjort är det ändå en del. Men inget ovanligt, gillar och göra lite utav varje även samma dag. Vill hinna ha så mycket kul som möjligt, i think*)






Ursäkta mitt kaos. Hoppas på att det ska försvinna tillsammans med att de nya garderoberna kommer. Fast å andra sidan hoppas jag K:s klädhögar som ligger överallt också ska göra det samt mina kaffekoppar och glas men än så länge har varken det ena eller det andra försvunnit.

Nu ska jag se Nip tuck
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0