Malaysia

Oj, vilket jullov. Full fart nästan hela helgen. Men skriver mer om det hemma igen när jag fått tag i alla bilder.

Nu vid nyår har man så klart kommit in på samtalet om vad som ska komma hända under det nya året. Min dröm är att göra och få klart det sista på skolan och ta examen. Därefter skulle jag och raringen vilja söka jobb utomlands i något varmt land och flytta dit. Vi funderar på Malaysia. Kribba har jobbat där ett halvår och jag har varit och hälsat på ett par veckor. Där är som paradiset på jorden, varmt, vacker natur, snälla och trevliga människor, billigt och leva och vad mer kan man önska sig. De senaste dagarna har jag bara drömt mig tillbaka till de veckor jag var där och längtat tillbaka.
Här är några bilder därifrån.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0