Bilder från julhelgerna

Jag har ju inte lagt in några bilder från julhelgerna men nu har jag tagit mig tid och tagit ut de bästa från dem.

Juldagen
Lite öl och musik hos Kribbas föräldrars hus innan utgång till Western farm. Vilket var på tiden eftersom det var sju år sedan jag var där senast. Tiden går så fort. Där mötte vi bland annat upp Olov och Elin.






Julrea-shopping, middag och disco med Emelie och Wiktor i Luleå.






Nyår 2009!
Middag med familjen. Drinkar med Kribba och Jesper.






Det blev även några spelkvällar med syskonen.





Och i vanlig ordning med kusinerna plus utgång.






Jag och Netti hade så klart även en rysarkväll. Önska vi hann ha dem oftare.





Mina syskons djur.
 Katten heter Lotta och är Andreas och kaninen heter Gizmo som kommer från Gremlings filmerna ni vet. Gizmo är Saras och Lars kanin. Visst är dem goa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0