Hemma igen

Vad skönt och vara hemma igen. Hem ljuva hem. Det är alltid trevligt och roligt att åka bort. Speciellt hem till familjen, släkten och de närmsta vännerna som jag varit hos nu. Jag har haft det jätte bra och roligt. Men det är även skönt och komma hem igen speciellt eftersom jag ändå har varit borta tre veckor. Hemma är ju ändå hemma. Saknat min säng, datorn, böckerna, tvn, symaskinen m.m. Nog för allt det har funnits att tillgå där borta men det är ändå inte samma sak. Det är inte mina saker. Det är bara så skönt och gå omkring hemma i sin egna lägenhet och pyssla lite.
Fast det är väl förstås för att man har varit borta så länge som man uppskattar sitt hem lite extra. Jag har i alla fall sovit jätte gott. Älskar våran säng, den är så stor. Jag tycker nog det är vårt bästa köp någonsin.

Denna låt har jag fastnat för under helgerna. Den är så jäk*a bra. Man får en kick av energi och party humör (el. i alla fall dans humör, tycker jag*) Så upp och dansa



Lady GaGa- Pokerface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0