Alla hjärtans dag

Hoppas ni haft en trevlig alla hjärtans dag.

Jag har haft det, sett film med raringen hela helgen, provat på sushi för första gången (har dock provsmakat en gång tidigare på mataffären men jag tycker inte det gills. Färdigförpackad mat är inte detsamma som nytillagad mat.) och återigen blev det Cover/Schlagerklubben:) me like. Ännu trevligare var det när det även var gratis. Gratis är gott:) Shlagerklubben har gratis inträde på lördagar om man tar med sig en speciell sak som varierar varje vecka. Denna helg skulle man ta med ett hjärta av guld. Så jag tog från mitt förråd av tyger ett "guld"vävt tyg och klippte mig ett hjärta. Rotade sedan i mitt tjafsförråd och hittade ett "guld"färgat smycke format som ett hjärta. Så jag blev av med lite skit samtidigt som jag "sparade" (spara och spara men ni fattar nog vad menar) in 200 kr och hade jättekul.


 






Jag och raringen. Vi kom med i deras fotoalbum.






Vägen hem.




Även stickat färdigt ett par tjocksockar åt mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0