Marilyn Manson till Sverige



Yeess
, så härligt min idol Marilyn Manson kommer till Sverige i slutet av Juni i Göteborg på Metaltown festivalen. Det var min raring som såg det, vilken tur jag har som har han. Om jag diska så skulle han bjuda på biljetterna. Jaa, så igår diska jag på för fullt :) Det kostar som sagt lite grann.
Längtar, har vellat se Marilyn så länge men aldrig blivit av. Wow , det ska bli så häftigt. Hans musik är så jäk*a bra. Man vill bara hoppa upp på ett bord och rocka loss.
Nu måste jag bara hitta några läckra, bitchiga och rockiga/gothiska kläder. Det tycker jag hör till när man går på minnesvärda konserer. What to wear, what to wear? Efter konseren då ska jag bara ta med raringen och festa järnet och va lite crazy. Fa* va kul vi ska ha. Detta kommer bli ett minne jag aldrig glömmer.
Därefter finns det bara en till jag vill se, Rob Zombie.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0