Vart tog jag vägen

Har inte blivit så mycket bloggandes på ett tag. Allt jag orkat är jobba, sova och äta. Kliva upp kvart i fem varje morgon när man är en nattmänniska tar på krafterna. Är mest en zombie på dagarna.

Men lite har jag orkat.


Jag och Kribba bestämde oss i sista stund att bila till Boden förra helgen.


När man har bråttom är det okej och röka i bilen. Slog mitt förra rekord i tid.




Mia och Oskar hade fest. Linda var på besök i stan:) Inte ofta man annars kan ses eftersom hon bor i Norge.


De blev allt från karoke, sällskapspel och bowl.








Hur ska det gå?


Jag butter:)

Men hann även se syrran i blont hår, Antes place och mamsen och papsens up-pimpade bil med diverse ting.





Har hälsat på mina gamla vänner på förra stället i Umeå,,



:) Mina kära ankor


Ett glatt återseende men det var bara för att jag hade mat med mig*)




Picknick i de gröna










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0