Full gas hela helgen*)



Två av mina käresta vänner har varit på besök i helgen. Faaan va kul vi haft:)






Tyvärr går helgen alldeles för fort. Önskade dem bodde närmare. 30 mil är för långt:(

Vi har myst framför tvn och skvallrat*), shoppat, stylat varandra, lagat middag, festat och färgat mitt hår rött:)
Fullt ös hela helgen.

Mia gjorde en liten make-over på mig




Visst blev det annorlunda. Påminner om 20-tals kvinnorna. Speciellt med den svarta klänningen jag bar.
Men det blev lite för stor förändring för mig så innan vi gick ut gjorde jag lite ändring.

Bilderna nedanför + lite mer ögonskugga, mörk.





Tyvärr glömde jag ta foton så det blev inte fler kort från mig. Eller rättare sagt Mia tog alla även dessa därför är hon inte med. Måste nu snällt vänta på att få resten.

Åh jäklar vad kul vi hade - åh jäkla vad pengar det gick -  jäkla va roligt det var

Ska snart komma hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0