Min första header

Nu har jag äntligen fått upp headern men efter många förbannelser. Verkade ett tag som jag hade förstört bloggdesignen totalt. Inget var där det skulle. Som tur är kan man som sista utväg i alla fall rädda bloggen med en standard kodmall. Puuh, tur det i alla fall. Alla designförändringar man tidigare gjort försvinner ju dock men inget emot om ens blogg design är helt kaotiskt. Men nu har jag i alla fall lärt mig lite mer om bloggdesign. Jag kan lite om grunderna. Det är kul.
Vad tycker ni, visst blev bloggen mycket roligare?!
Mina foton på headern kan så klart förbättras. Tänkte senare göra specifika foton till headern. Som ni ser nu har jag bara använt mig utav gamla foto från olika tillfällen. Men som sagt det får bli lite senare, har nu en massa annat viktigare för mig som måste göras. Berättar mer om det i kommande blogginlägg.
Förresten ser ni i headern ifrån vilka filmer jag använt mig utav bilderna? Några av mina absoluta favoriter.

Kommentarer
Postat av: /anon/

Kill Bill, Aliens & Matrix? Ps du är snygg.

2009-04-06 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0